COMPETITIA

FAQS
Care e data limita pana la care pot inscrie o lucrare?
Data limita pana la care se pot inscrie lucrari este 5 noiembrie 2017.

Ce lucrari sunt eligibile?
Toate lucrarile inscrise trebuie sa fi fost implementate pentru prima oara intre 01 aprilie 2016 si 30 septembrie 2017.

Ce e o lucrare?
O lucrare poate fi, spre exemplu, orice executie, activare, proces de implementare sau design sau eveniment. In general orice activitate/material dezvoltat in contextul unui contract obisnuit cu plata, incheiat cu un client.
Pentru mai multe detalii, citeste Categoriile si Sectiunile Festivalului.

Cine poate trimite o inscriere?
Orice persoana reprezentand o agentie sau freelancer din Romania sau Republica Moldova, care a creat o lucrare, in contextul unui contract obisnuit cu plata, incheiat cu un client.

Se poate inscrie lucrarea unei agentii sau a unui freelancer din Romania sau Moldova pentru branduri active in alte tari?

Da. Cat timp lucrarea a fost efectuata in contextul unui contract obisnuit cu plata incheiat cu un client, iar persoana care face inscrierea este activa pe piata din Romania sau Moldova, lucrarea poate fi inscrisa.

Ce trebuie sa contina o inscriere?
Pentru a fi considerata admisa si pentru a trece in etapa de jurizare, o lucrare trebuie sa contina:
- Completarea corecta a datelor necesare pentru inscrierea in festival.
- Dovada platii taxei de inscriere trimisa pe adresa de email: FIBRAAwards@IQads.ro.
Pentru mai multe detalii, click aici.

In ce limba trebuie sa scriu prezentarea cazului?
Prezentarea Cazului trebuie sa fie in limba engleza.


Executiile mele sunt in limba romana. Ce fac pentru a putea inscrie o lucrare?
Toate executiile trebuie insotite de traducere si/sau sa fie insotite de subtitrari, cu conditia de a pastra continutul original intocmai cum a fost publicat, difuzat sau transmis. 
Exemple:
spot radio >> audio pus intr-un fiser video care are subtitrarea copy-ului spotului radio.
spot TV >> video + subtitrare
print >> print-ul original + completarea campului de traducere a textului de pe vizual respectiv.


Videoclipul meu de prezentare include muzica fara licenta, ar putea fi o problema?
Te rugam sa te asiguri ca detii drepturile muzicale pentru videoclipul tau de prezentare, deoarece acesta va fi utilizat in jurizare si difuzat public (de exemplu ca Gala de decernare a premiilor si pe site-ul organizatorilor, daca vei castiga).

Pot inscrie campania mea fara acordul clientului?
Nu, conform regulamentului nostru nu se pot face inscrieri fara acordul prealabil al clientului/detinatorului drepturilor asupra lucrarii inscrise. Pe formularul de inscriere ti se va solicita sa oferi informatii de contact de la client in eventualitatea in care vom avea nevoie sa il contactam.

La cate sectiuni ma pot inscrie?
Numarul de sectiuni la care poate fi inscrisa o lucrare este maxim 5.

In ce categorie se incadreaza lucrarea mea?
Ai toate detaliile despre categoriile competitiei aici

Sunt nominalizat sau ma inscriu singur?
Lucrarile pot intra in concurs doar inscrise de autorul sau detinatorul drepturilor acestora.

Compania mea de productie a lucrat cu o agentie la lucrarea inscrisa.
Pot si reprezentantii companiei de productie sa inscrie lucrarea?
Da. Exista categorii speciale la care se pot inscrie si companiile de productie.
Pentru mai multe informatii despre categorii si sectiuni, vezi aici.
Ai grija insa si discuta cu partenerii cu care ai lucrat pe o lucrare: o singura parte poate inscrie o lucrare la o anumita sectiune.

Care sunt taxele de inscriere?
Taxa pentru inscrierea unei lucrari la Premiile FIBRA 2017 depinde de numarul de sectiuni/categorii la care vrei sa o inscrii. Pentru a vedea taxele de inscriere, click aici.

Pot sa platesc taxa de inscriere, dar sa transmit lucrarea ulterior?
Da. Plata trebuie efectuata inainte, deoarece inscrierea trebuie sa contina dovada platii.
Toate inscrierile trebuie efectuate pana la termenul limita.
Pentru mai multe informatii despre datele cheie ale Festivalului, te rugam sa citesti
aici.

Pot fi descalificat?
Da. Inscrierile care nu respecta Regulamentul Oficial, incercarile de frauda, inscrierea materialelor care au fost interzise sau retrase din difuzare precum si executiile care contin credite sau drepturi de autor vor duce la descalificarea din Competitie fara returnarea taxelor de inscriere.

In ce Categorii/Sectiuni pot inscrie Campaniile Non-Profit? 
Campaniile non-profit pot fi inscrise doar in categoria non-profit.
Campaniile non-profit nu vor fi luate in considerare pentru premiile speciale.

In ce Categorii/Sectiuni pot inscrie campaniile de CSR?
Spre deosebire de campaniile non-profit, campaniile CSR sunt considerate orice tip de activitate de comunicare conceputa sau dezvoltata de/impreuna cu un brand pentru angajamentul permanent al unei organizatii de a adopta un comportament etic si de a contribui la dezvoltarea economica, cu imbunatatirea calitatii de viata lucratorilor si a familiilor acestora, precum si a comunitatii locale si a societatii in general.
Nu exista o sectiune speciala pentru campaniile CSR, dar executiile si/sau procesele de implementare pot fi inscrise in orice categorie/sectiune care ti se pare potrivita.

Mai multe companii pot inscrie aceeasi lucrare impreuna?
Nu, trebuie sa existe un singur participant pentru fiecare inscriere. Aceasta va fi acea companie care va primi trofeul in cazul in care lucrarea primeste un premiu. Este posibil sa se crediteze mai multe agentii pentru lucrare, daca au fost implicate mai multe companii, deoarece Formularul de inscriere include campuri speciale pentru companiile contribuitoare. Toate agentiile sau persoanele creditate vor fi listate pe site, dar nu vor fi premiate impreuna.

Cand voi sti daca am castigat?
Lista scurta si castigatorii sunt publicate pe site si pe IQads.
Shortlists - pe 16 noiembrie.
Castigatorii - pe 17 noiembrie in cadrul Galei si in 18 noiembrie pe site.

PARTENERII PREMIILOR FIBRA

PARTNERS:
URSUS
Samsung Romania
Opel Romania
Coca-Cola Romania
Aqua Carpatica
ABSOLUT
YOUNG FIBRA PARTNERS:
TELEKOM
INDUSTRY SUPPORTERS:
Five's
Grafica si Tipar
CONTRIBUTORS:
Caro
AdProduction
Sendal Studio
Blue Island
mvcom
MEDIA PARTNERS:
Radio Guerrilla
SMARK
ORGANIZED & SUPPORTED BY:
IQads
IAA
ADC*RO
UAPR
IAB Romania