COMPETITIA

FAQS
Care e data limita pana la care pot inscrie o lucrare?
Data limita pana la care se pot inscrie lucrari este 22 aprilie 2016, cu anuntarea lor pana in data de 15 aprilie.

Ce lucrari sunt eligibile?
Toate lucrarile inscrise trebuie sa fi fost implementate pentru prima oara intre 1 ianuarie 2014 si 15 aprilie 2016.


Ce e o lucrare?
O lucrare poate fi, spre exemplu, orice executie, activare, proces de implementare sau design sau eveniment. In general orice activitate/material dezvoltat in contextul unui contract obisnuit cu plata, incheiat cu un client.
Pentru mai multe detalii, citeste Categoriile si Sectiunile Festivalului.

Cine poate trimite o inscriere?
Orice persoana reprezentand o agentie sau freelancer din Romania sau Republica Moldova, care a creat o lucrare, in contextul unui contract obisnuit cu plata, incheiat cu un client.

Se poate inscrie lucrarea unei agentii sau a unui freelancer din Romania sau Moldova pentru branduri active in alte tari?

Da. Cat timp lucrarea a fost efectuata in contextul unui contract obisnuit cu plata incheiat cu un client, iar persoana care face inscrierea este activa pe piata din Romania sau Moldova, lucrarea poate fi inscrisa.

Ce trebuie sa contina o inscriere?
Pentru a fi considerata admisa si pentru a trece in etapa de jurizare, o lucrare trebuie sa contina:
- Completarea corecta a Formularul de inscriere si de Prezentarea a Cazului de la AdSubmission.PremiileFIBRA.ro
- Dovada platii taxei de inscriere trimisa pe adresa de email: FIBRAAwards@IQads.ro
Pentru mai multe detalii, click aici

In ce limba trebuie sa scriu prezentarea cazului?
Prezentarea Cazului trebuie sa fie in limba engleza.
 
Ce forma poate avea Prezentarea Cazului?
Prezentarea Cazului poate sa fie un fiser video de maxim 180 secunde sau un board -jpg/300 dpi/de format A3.

Executiile mele sunt in limba romana. Ce fac pentru a putea inscrie o lucrare?
Toate executiile trebuie insotite de traducere si/sau sa fie insotite de subtitrari, cu conditia de a pastra continutul original intocmai cum a fost publicat, difuzat sau transmis. 
Exemple:
spot radio >> video + subtitrare
spot TV >> video + subtitrare
print >>  print-ul original + completarea campului de traducere a textului de pe vizual respectiv.



Videoclipul meu de prezentare include muzica fara licenta, ar putea fi o problema?
Te rugam sa te asiguri ca detii drepturile muzicale pentru videoclipul tau de prezentare, deoarece acesta va fi utilizat in jurizare si difuzat public (de exemplu ca Gala de decernare a premiilor si pe site-ul organizatorilor, daca vei castiga).

Pot inscrie campania mea fara acordul clientului?
Nu, conform regulamentului nostru nu se pot face inscrieri fara acordul prealabil al clientului/detinatorului drepturilor asupra lucrarii inscrise. Pe formularul de inscriere ti se va solicita sa oferi informatii de contact de la client in eventualitatea in care vom avea nevoie sa il contactam.

La cate sectiuni ma pot inscrie?
Numarul de sectiuni la care poate fi inscrisa o lucrare este 5.
Dar poti trimite inscrieri pentru toate sectiunile cu lucrari diferite, potrivite pentru fiecare sectiune.

Am o lucrare pe care vreau sa o inscriu la mai multe sectiuni. Cum fac?
Pentru a inscrie aceeasi lucrare la mai multe sectiuni trebuie sa trimiti un fisier de tip arhiva (.zip sau .rar) pentru fiecare dintre categoriile la care vrei sa inscrii lucrarea. Recomandam sa ai o Prezentare a Cazului diferita pentru fiecare, intrucat sunt necesare informatii diferite pentru fiecare sectiune in parte.

In ce categorie se incadreaza lucrarea mea?
Ai toate detaliile despre categoriile competitiei aici

Sunt nominalizat sau ma inscriu singur?
Lucrarile pot intra in concurs doar inscrise de autorul sau detinatorul drepturilor acestora.
Pentru mai multe detalii despre inscriere, click aici

Compania mea de productie a lucrat cu o agentie la lucrarea inscrisa. Pot si reprezentantii companiei de productie sa inscrie lucrarea?
Da. Exista categorii speciale la care se pot inscrie si companiile de productie.
Pentru mai multe informatii despre categorii si sectiuni, vezi aici.
Ai grija insa si discuta cu partenerii cu care ai lucrat pe o lucrare: o singura parte poate inscrie o lucrare la o anumita sectiune.

Care sunt taxele de inscriere?
Taxa pentru inscrierea unei lucrari la Premiile FIBRA 2016 depinde de numarul de sectiuni/categorii la care vrei sa o inscrii. Pentru a vedea taxele de inscriere, click aici.

Pot sa platesc taxa de inscriere, dar sa transmit lucrarea ulterior?
Da. Plata trebuie efectuata inainte, deoarece inscrierea trebuie sa contina dovada platii. Toate inscrierile trebuie efectuate pana la termenul limita. Pentru mai multe informatii despre datele cheie ale Festivalului, te rugam sa citesti aici.

Pot fi descalificat?
Da. Inscrierile care nu respecta Regulamentul Oficial, incercarile de frauda, inscrierea materialelor care au fost interzise sau retrase din difuzare precum si executiile care contin credite sau drepturi de autor vor duce la descalificarea din Competitie fara returnarea taxelor de inscriere.

In ce Categorii/Sectiuni pot inscrie Campaniile Non-Profit? 
Campaniile non-profit pot fi inscrise doar in categoria non-profit.
Campaniile non-profit nu vor fi luate in considerare pentru premiile speciale.

In ce Categorii/Sectiuni pot inscrie campaniile de CSR?
Spre deosebire de campaniile non-profit, campaniile CSR sunt considerate orice tip de activitate de comunicare conceputa sau dezvoltata de/impreuna cu un brand pentru angajamentul permanent al unei organizatii de a adopta un comportament etic si de a contribui la dezvoltarea economica, cu imbunatatirea calitatii de viata lucratorilor si a familiilor acestora, precum si a comunitatii locale si a societatii in general.
Nu exista o sectiune speciala pentru campaniile CSR, dar executiile si/sau procesele de implementare pot fi inscrise in orice categorie/sectiune care ti se pare potrivita.

Mai multe companii pot inscrie aceeasi lucrare impreuna?
Nu, trebuie sa existe un singur participant pentru fiecare inscriere. Aceasta va fi acea companie care va primi trofeul in cazul in care lucrarea primeste un premiu. Este posibil sa se crediteze mai multe agentii pentru lucrare, daca au fost implicate mai multe companii, deoarece Formularul de inscriere include campuri speciale pentru companiile contribuitoare. Toate agentiile sau persoanele creditate vor fi listate pe site, dar nu vor fi premiate impreuna.

Cand voi sti daca am castigat?
Lista scurta si castigatorii sunt publicate pe site-ul nostru astfel:
Shortlists - pe 5 aprilie
Castigatorii - pe 6 mai in cadrul Galei si in 7 mai pe site.
Nu vom trimite notificari oficiale catre castigatorii premiilor decat dupa sfarsitul festivalului.
Toti cei nominalizati pe shortlist vor fi contactati prin e-mail astfel incat sa poata participa la Gala de decernare a premiilor, cu o zi inainte.

PARTENERII PREMIILOR FIBRA

PARTNERS:
URSUS
ABSOLUT
Aqua Carpatica
INDUSTRY SUPPORTERS:
Reload
Five's
Grafica si Tipar
YOUNG FIBRA PARTNERS:
URSUS
OGANIZED BY
CONTRIBUTORS:
Casa de Traduceri
mvcom
bpv Grigorescu Stefanica
Caro
Sendal Studio
MEDIA PARTNERS:
iabRomania
PROGRESIV
Hotnews
SMARK
Catavencii
ORGANIZED & SUPPORTED BY:
IQads
IAA
UAPR
ADC*RO
IAB Romania